Zwrot

Jako klient masz prawo do zwrotu w ciągu 365 dni. Jeśli chcesz anulować zakup, w przesyłce znajdziesz etykietę zwrotną oraz formularz zwrotu. Formularz zwrotu należy wypełnić, abyśmy mogli szybciej przetworzyć Twoją prośbę o zwrot. Jeśli zgubiłeś formularz zwrotu, możesz go wydrukować tutaj.

Produkt musi zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Koszty zwrotu pokrywa klient. Jeśli użyjesz tej etykiety zwrotnej, potrącimy koszt zwrotu (20 PLN) z Twojego zwrotu pieniędzy. Nawet jeśli wybrałeś PostNord jako metodę dostawy, dołączyliśmy do Twojej paczki etykietę zwrotną UPS.. Jest to tańsza alternatywa, która zmniejsza koszty zwrotu. Prosimy o dostarczenie paczki do najbliższego punktu UPS. Znajdziesz najbliższy punkt UPS tutaj.

Zamówienia zwykle nie można zmienić ani anulować po jego złożeniu. Jesteś odpowiedzialny za koszty zwrotu oraz za wszelkie uszkodzenia, które mogą powstać podczas transportu zwrotnego. Nie możesz anulować zakupu, odmawiając odbioru przesyłki. Jeśli nie odbierzesz paczki i zostanie ona zwrócona do nas jako nieodebrana, potrącimy 20 PLN z Twojego zwrotu.

Zwrot środków zostanie automatycznie przelany na tę samą kartę płatniczą, którą użyto do zakupu. Pamiętaj, że proces zwrotu może potrwać do 14 dni.

Adres zwrotu:

Fashion Shopping
Sletten 59A
7500 Holstebro
CVR: 31327369

Uwaga! Nie akceptujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem.

Wymiana

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub inny produkt, złóż nowe zamówienie w naszym sklepie internetowym.

Zwrot produktów objętych rabatem ilościowym

Jeśli zakupiłeś produkt objęty rabatem ilościowym, rabat zostanie anulowany w przypadku zwrotu części zamówienia, co oznacza, że warunki uzyskania rabatu nie będą już spełnione. W takim przypadku zostaniesz obciążony pełną ceną za produkty, które zachowasz.

Netlingerie siedziba

Od 2006 roku Netlingerie sprzedaje online bieliznę we wszystkich rozmiarach. Wszyscy nasi pracownicy są przeszkoleni w zakresie bielizny damskiej, dzięki czemu zawsze będą w stanie odpowiedzieć na wszelkie pytania. Naszą misją jest umożliwienie Ci zakupu nowej bielizny wtedy, gdy masz taką potrzebę i czas. Jesteśmy pewni, że zawsze uda Ci się znaleźć komplet bielizny, którego szukasz.

Personel

Tanja Moselund

Obsługa klienta
support@netlingerie.pl
+45 41 40 75 00

Lone Schubert

Obsługa klienta i magazyn
support@netlingerie.pl
+45 41 40 75 00

Maria Bjerggaard

Lider zespołu i obsługa zamówień
mb@fashionshopping.dk
+45 97 41 04 15

Tina Skovmose

Obsługa zamówień
support@netlingerie.pl
+45 97 41 04 15

Emma Holm

Obsługa zamówień

Monika

Obsługa zamówień

Henrik Kvist

Partner i kierownik ds. marketingu
hc@fashionshopping.dk

Mikkel Kirkegaard

E-commerce manager
mki@fashionshopping.dk

Camilla Ravn

E-commerce manager
cr@fashionshopping.dk

Gitte Søe

E-commerce manager
gt@fashionshopping.dk

Heidi Buskbjerg

Finance manager
hj@fashionshopping.dk

Jens Stendys

Senior finance manager

Kim Stendys

Kent Holmgaard

Advisory board
Finance cyfrowego

Thomas Kragelund

Advisory board
Strategia i optymalizacja